Nejčastější otázky

1 Objednávky na e-shopu

Lze objednat i 1 ks libovolného zboží? Ano, můžete objednávat již od 1 ks. Minimální odběr nemáme stanovený (není-li uvedeno jinak přímo u daného produktu).

Za jak dlouho mi zboží dorazí? Objednávky uskutečněné v pracovní dny do 15:30 expedujeme do 24 hodin. Objednávky uskutečněné po 15:30 expedujeme do 48 hodin. Kompletní objednávka Vám tak dorazí zpravidla do 2-3 pracovních dnů. Ve stejném termínu expedujeme i velkoobjemové zakázky řádově za desetitisíce až statisíce Kč.

Jak poznám, které zboží máte skladem? V detailu produktu v dolní části stránky je ceník odstupňovaný dle počtu ks. Nalevo najdete kód a velikost produktu. Vedle těchto údajů uvádíme položku "Skladem", u které jsou dostupné aktuální skladové zásoby s konkrétními počty ks skladem.

Kde najdu velikostní tabulku? V detailu produktu je dostupná položka "Rozměry produktu", po rozkliknutí se Vám zobrazí velikostní tabulka daného produktu.

Kde najdu fakturu? Faktura Vám bude automaticky odeslána na e-mail uvedený v objednávce, nebo si jí můžete stáhnout v uživatelském účtu. Faktury z plateb dobírkou se generují automaticky po připsání částky na účet.

Zasíláte vzorky zdarma? Vzorky zdarma nezasíláme. Pokud plánujete učinit větší objednávku, doporučujeme buď navštívit naší vzorkovou prodejnu, kde Vám vzorky zapůjčíme zdarma, nebo si vzorky objednat přímo přes e-shop.

Jaké jsou možnosti osobního odběru? Máme 2 vlastní kamenné prodejny, na kterých je možné zboží zdarma vyzvednout. Další možností je zvolit cenově zvýhodněný osobní odběr v partnerské síti Geis Point, ve které je zapojeno více než 450 poboček po celé České republice. Seznam poboček naleznete na stránkách http://www.geispoint.cz/.

Lze platit platební kartou? Ano, jsme napojeni na platební bránu GOPAY a umožňujeme platby kartou i rychlým bankovním převodem. Možnosti plateb kartou a platebních tlačítek najdete na stránce "Platba kartou".

Zakoupené zboží mi nevyhovuje, můžu ho vyměnit nebo vrátit? Samozřejmě, postupujte na stránku "Výměna a reklamace".

Kdy bude skladem zboží, které je vyprodané? Individuálně k dané komoditě, pro konkrétní termín doskladnění nás kontaktujte.

Zasíláte mimo ČR? Ano, především na Slovensko nebo kamkoliv jinam při platbě v EUR. Pokud chcete zboží odeslat mimo ČR/SR, kontaktujte nás. Sjednáme podrobnosti a cenu poštovného na cílovou adresu.

2 Potisk textilu

Důležité informace najdete na stránce "Potisk a výšivka".

Lze potisknout i 1 ks textilu? Bohužel není. Minimální náklad pro potisk je 25 ks.

Kde najdu ceník potisku? Nemáme pevně stanovený ceník potisku. Vždy záleží na konkrétní barevnosti a velikosti potisku. Bližší informace ke kalkulaci najdete na stránce "Potisk a výšivka". S konkrétní poptávkou nás vždy kontaktujte. Budeme se Vám věnovat individuálně.

Za jak dlouho obdržím textil včetně potisku? Dle aktuální vytíženosti, zakázky standardně vyřizujeme do 3 týdnů (nezávisle na počtu tištěných ks).

Zpracujete v termínu i velkoobjemové zakázky? Ano, zakázky v řádu tisíců ks dodáme ve standardním termínu.

Jak mám zadat objednávku potisku? Požadovaný textil si objednejte přímo přes e-shop, v košíku vyberte možnost "Mám zájem o potisk / výšivku" a odešlete objednávku. Po odeslání objednávky uvidíte formulář, ve kterém vyplníte veškeré informace k potisku a výšivce a nahrajete tiskové soubory. Následně Vás budeme kontaktovat s finální cenovou kalkulací a korekturou k odsouhlasení.

Jaké jsou požadavky na tisková data? Bližší informace k požadavkům na data najdete na stránce "Užitečné informace". Pro dosažení optimální kvality tisku s námi tisková data, prosím, vždy konzultujte.