Výměna a reklamace zboží
1 Výměna zboží
Zboží Vám bezplatně a jednoduše vyměníme do 30 dnů od objednání (platí pro firmy i koncové zákazníky). Jak postupovat:
- 1vyplňte reklamační protokol a zašlete jej spolu s reklamovaným zbožím, do balíčku připojte také kopii objednávky
- 2zboží odešlete na adresu uvedenou níže nebo zboží reklamujte osobně na jedné z našich provozoven
- 3v co nejkratší době provedeme výměnu zboží
Tip: pokud se jedná pouze o výměnu velikostí, stačí do kopie objednávky připsat, za jaké velikosti chcete zboží vyměnit. Není nutné vyplňovat reklamační protokol.
Veškeré reklamace zasílejte na adresu:
www.online-textil.cz
Mlýnská 10
334 01 Přeštice
Kontaktní telefon: 731 181 022
Kontaktní e-mail: prodej@online-textil.cz
Pozn.: v případě nákupu na IČ berte v potaz, že může být požadován manipulační poplatek za výměnu zboží v hodnotě nad 3 000 Kč + DPH
2 Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud Vám zboží nevyhovuje, do 30 dnů ho můžete vrátit bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze (včetně poštovného uhrazeného v objednávce). Můžete použít formulář pro odstoupení od smlouvy.
Pokud zboží vracíte, nezapomeňte uvést číslo účtu pro vrácení platby.
Peníze vracíme do 5 dnů od obdržení vrácené zásilky.
Upozorňujeme, že v případech, kdy kupující není spotřebitel (obvykle firmy), nelze dle platných VOP odstoupit od smlouvy bez udání důvodu (možnost výměny zboží či reklamace vady zůstává však i pro firmy nad rámec platné legislativy).
3 Reklamace vadného zboží
Na zboží máte standartní záruku 24 měsíců, v této lhůtě můžete zboží reklamovat.