Výměna a reklamace

1 Výměna zboží

Zboží Vám bezplatně a jednoduše vyměníme do 30 dnů od objednání (platí pro firmy i koncové zákazníky). Jak postupovat:

Tip: pokud se jedná pouze o výměnu velikostí, stačí do kopie objednávky připsat, za jaké velikosti chcete zboží vyměnit. Není nutné vyplňovat reklamační protokol.

Veškeré reklamace zasílejte na adresu:

www.online-textil.cz
Řenče 113
334 01 Přeštice
Kontaktní telefon: 731 181 022

Výměnu zboží lze provést také na jedné z našich provozoven.

2 Vrácení bezvadného zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, do 30 dnů ho můžete vrátit bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze (včetně poštovného). Můžete použít formulář pro odstoupení od smlouvy.

Pokud zboží vracíte, nezapomeňte uvést číslo účtu pro vrácení platby.

Peníze vracíme do 5 dnů od obdržení vrácené zásilky.

Upozorňujeme, že v případech, kdy kupující není spotřebitel (obvykle firmy), nelze dle platných VOP odstoupit od smlouvy bez udání důvodu (možnost výměny zboží či reklamace vady zůstává však i pro firmy nad rámec platné legislativy).

3 Reklamace vadného zboží

Na zboží máte standartní záruku 24 měsíců, v této lhůtě můžete zboží reklamovat.

4 Soubory ke stažení